میکروپیگمنتیشن

  • ۰
  • ۰

 مرکز تخصصی آرایش دایم در شیراز

انجام میکروپیگمنتیشن به سختی تلفظش نیست؛ روشی است مبتنی بر اصول علمی و پزشکی با استفاده از دستگاه‌های استاندارد و وسایل یک بار مصرف استریل که به کاربر (پیگمنتر) این امکان را می‌دهد که بنا به تقاضای مشتری، نسبت به ارائه یک آرایش دائمی ایمن اقدام کند؛ این کار فرآیند کاشت رنگدانه‌های زیست سازگار در عمق مشخصی از لایه پوست، با حداقل آسیب به بافت پوستی است. این تکنیک علاوه بر کاربرد‌های زیبایی در حوزه پزشکی نیز کاربرد وسیعی دارد.
برخلاف تاتو که برای نقاشی کردن روی بدن استفاده می‌شود، میکروپیگمنتیشن برای بازسازی طبیعی، متعادل‌سازی و جلوه بخشیدن به چهره استفاده می‌شود که درنتیجه زیبایی بیشتر چهره در طولانی مدت را به ارمغان می‌آورد. با این اوصاف انجام چنین کاری آن هم به عنوان آرایش دائم عاقلانه است یا نه؟ درد و خونریزی کمتری دارد و ماندگارتر است. آسیب کمتری به پوست وارد می‌کند و با تکرار ترمیم چند سال یک بار رنگ آن به قرمزی یا سبزی نمی‌زند.
بهبود ظاهر پلک‌ها، اضافه کردن یا جایگزین کردن ابروها، بهبود خط لب، خط چشم دائمی، تقویت مژه برای مژه‌های کم پشت، قرینه‌سازی ابروها، لک‌های ماه گرفتگی، ناهنجاری‌های مویرگی خوش‌خیم، مخفی کردن قسمت‌های بی‌مو در بیماران دارای جای زخم روی فرق سر، بازسازی هاله سینه و آرایش چشم برای افرادی که به مواد آرایشی آلرژی دارند از مواردی است که می‌توان از میکروپیگمنتیشن کمک گرفت. 
در اینجا لینک  مرکز تخصصی آرایش دایم در شیراز آورده شده است.

ابر کلمات کلیدی:

 لیست مراکز میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در شیراز ، مرکز تخصصی آرایش دایم در شیراز ، هاشور و میکروپیگمنتیشن ابرو شیراز ، خدمات میکروپیگمنتیشن ، میکروبلیدینگ و هاشور ابرو در شیراز ، هزینه هاشور ابرو در شیراز ،  قیمت هاشور ابرو در شیراز ،  مرکز تاتو شیراز ، لیست  میکروپیگمنتیشن در شیراز ، میکروپیگمنتیشن لب در شیراز ، میکروپیگمنتیشن موی سر شیراز ، میکروپیگمنتیشن ابرو در شیراز ، بهترین میکروپیگمنتیشن شیراز ، آموزش میکروپیگمنتیشن شیراز ، مرکز میکروپیگمنتیشن شیراز   


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی